FacebookTwitterYouTubeПідписатися на RSS

Спортивно - розважальної гри СОКІЛ (Джура)

День моркви

4 квітня - ДЕНЬ МОРКВИ Смачне та корисне свято, яке вшановує популярний овоч. Воно відносно нове, адже було створене всього лише 2003 року. Окультурена морква є нащадком дикої рослини, яка росла в Передній Азії. Як овочеву культуру моркву почали вирощувати ще 2000 року до нашої ери. Учні 6 - Б класу та Світлана Анатоліївна поєднували різноманітні знання та творчі уміння....

Всеукраїнський конкурс есе

Щира подяка та вітання! Учениця 7 – А класу Голішевська Анастасія посіла третє місце у Всеукраїнському конкурсі есе «Київ у творах зарубіжних письменників та зарубіжних ЗМІ». Конкурс проводився секцією зарубіжної літератури відділення іноземної філології та зарубіжної літератури. Толерантне, але вимогливе журі відібрало 24 найкращі роботи, які посіли призові місця.  Бажаю нових творчих злетів! Вчитель зарубіжної літератури - Зелінська С...

Проєктне навчання

Проєктне навчання – формат навчання майбутнього. Особливо актуальним є цей формат для учнів 5-6 класів у контексті реформи НУШ. Як спрямувати інтерес учнів до створення проєктів, навчити їх всіх етапів проєктної роботи: від ідеї до презентації перед широкою аудиторією ми навчаємося на уроках Інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Курс вдало поєднав у собі основні природничі науки: фізику, хімію, біологію та географію...

Міжнародний день дитячої книги

Щороку 2 квітня уся всесвітня спільнота відзначає Міжнародний день дитячої книги . Це свято привертає увагу всіх дітей та їхніх батьків до надзвичайної важливості книжки в житті юних читачів, адже саме вона відкриває малятам двері у великий та незнайомий світ. Це свято книги, дитинства та магії казки. В цьому переконалися учні продовженого дня (1-2 класи), завітавши до шкільної медіатеки. Завідувач бібліотеки, Мазур І...

Міжнародний математичний клуб

Усі бажаючі від 13 років можуть взяти участь у зустрічах міжнародного математичного онлайн-гуртка ....

Мотузковий парк

Весняні канікули - це час для відпочинку, розваг та нових вражень. Учні Жмеринського ліцею №4, не могли пропустити цю чудову можливість насолодитися теплом та активно провести час! Цього разу учні 6-В класу вирушили у захопливу мандрівку до мотузкового парку, де кожен міг випробувати свої сили та вміння, долаючи високі маршрути та випробовуючи себе на межі можливостей. Продовженням захопливої подорожі стало відвідування кінотеатру, де ми занурилися у світ кіно та насолодилися переглядом мультфільму...

День сміху

1 квітня у нашому ліцеї, пройшла розважально - інтелектуальна гра " Вікторина ". Команда вчителів та колег у складі: Назарінський Р.О., Шевчук О.С., Лук'янова Г.Ф., Калібабчук М.О. змагалась з командою учнів у складі: Драчинська Марія 9-В, Мацеєва Аліна 9-А, Судома Юля 10-Б, Вишинський Славік 10-А, Матеуш Ренат 9-А, за фантастичний приз! За результатами 5 раундів перемогла команда вчителів! Такі заходи не лише сприяють підвищенню морального духу в навчальному закладі, але й показують, що вчителі також можуть бути веселими та креативними...

Чарівне місто Львів

Хочемо поділитися з вами неймовірними враженнями від навчальної екскурсії гуртка "Пласт" (учні 10-Б класу), які цієї весни відвідали чарівне місто Львів ! На канікулах наші молоді дослідники відправилися у захопливу подорож, щоб поглибити свої знання та відкрити для себе нові історичні перлини нашої країни. В ході екскурсії учні відвідали Собор св. Єлизавети та Ольги, а також зупинилися у Соборі св...

Екологічна вікторина

Учні 6-Б класу та Світлана Анатоліївна успішно пройшли тестування на тему: « Екологічна вікторина до Дня зустрічі птахів » та отримали сертифікати орнітологів-початківців....

Ключові принципи інклюзивної освіти

29 березня, в нашому ліцеї відбулася зустріч асистентів вчителів з фахівцями ІРЦ , логопедом - Гупалюк Світланою Вікторівною та психологом - Санто Світланою Миколаївною. Метою зустрічі було обговорення особливостей надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП, роль асистента вчителя в інклюзивному класі, ведення документації асистентами вчителів. Говорили про ключові принципи інклюзивної освіти та безбар'єрність освітнього середовища...