FacebookTwitterYouTubeПідписатися на RSS

001гпд

Група подовженого дня

Ми запрошуємо учнів початкової школи

gpd

відвідувати групи подовженого дня!!!!!

Для учнів 1-4 класів у нашій школі організовано групи подовженого дня, які розпочинають свою роботу одразу після закінчення уроків і працюють до 18.00.

При плануванні режиму роботи групи продовженого дня вихователі враховують :

- вікові особливості дітей;

- чергування режимних моментів;

- раціональний розподіл часу на відпочинок, позашкільні заходи, на навчання і харчування;

- перебування на свіжому повітрі;

- заняття за інтересами.

гпд

Однією зі складових успішного навчання у школі є самопідготовка учнів, адже на ГПД ми пояснюємо матеріал, пройдений на уроках, це сприяє кращому його засвоєнню. Особливу увагу ми приділяємо дітям з низьким рівнем пізнавальних можливостей, щоб допомогти засвоїти програмовий матеріал на необхідному рівні. Також під час самопідготовки ведеться робота з обдарованими дітьми, для яких підбираються індивідуальні завдання відповідно до їхнього рівня розвитку.

Виховання гармонійно розвиненої особистості лежить в основі виховної роботи. Це забеспечує формування у дітей ціннісних ставлень до себе та своєї родини, до власного здоров'я, природи, національної культури та традицій, художньо-естетичних надбань людства. Виховна робота здійснюється у формі виховних годин, бесід, свят, вікторин, тематичних конкурсів, творчих робіт. У ГПД організовуються екскурсії, походи у музеї, на виставки, у природу.

Важливим елементом розпорядку дня є прогулянка на свіжому повітрі. Це дає їм змогу відпочити від навчальної діяльності та сприяє зміцненню здоров'я.

Зважаючи на малорухливий спосіб життя сучасного суспільства проведення спортивних годин є важливим засобом зміцнення здоров'я школярів. Особливо актуальним це є для учнів початкової школи, у яких відбувається розвиток опорно-рухової системи. Для цього ми проводимо з дітьми комплекс загально-розвиваючих вправ, спортивні естафети, рухливі ігри.

Для розвитку творчих здібностей дітей на ГПД є час, відведений для занять за інтересами. На цих заняттях вони мають можливість розвивати художньо-естетичні здібності: складають орігамі, вишивають бісером, малюють, працюють з пластиліном.

Щоб забезпечити зв'язок між шкільним і родинним вихованням, ми проводимо бесіди з батьками, під час яких розповідаємо про успіхи, досягнуті дитиною, та радимона що треба звернути додаткову увагу.

Баліцька Марія Антонівна

Баліцька Марія Антонівна, вихователь ГПД

План індивідуальної роботи

Кiлькiсть переглядiв: 135

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.