FacebookTwitterYouTubeПідписатися на RSS

В школі проходив семінар "Школа педагогічної адаптації"

Сходинки професійного зростання молодого вчителя

Формування вчителя як творчої особистості, здатної до створення якісного нового, значущого для практичної педагогічної діяльності, - одне з найважливіших завдань сучасної науки і практики. Переступаючи поріг школи, молодий спеціаліст сподівається реалізуватися в ній як фахівець.

З метою надання методичної допомоги молодим спеціалістам у місті працює Школа педагогічної адаптації, куратором якої є методист управління освіти Мазур. І. М.

Перше засідання Школи педагогічної адаптації у 2015-2016 н. р. було проведено у загальноосвітній школі І-ІІІ ст. №4. Темою засідання було «Планування сучасного уроку. Реалізація принципів національно-патріотичного виховання при вивченні навчальних предметів». Важливість даної теми у сучасній школі переоцінити важко, оскільки виховання громадянина, патріота України є пріоритетним завданням, а уміння ефективно спланувати урок – це питання якості навчально-виховного процесу. Ще Адольф Дістервег, німецький педагог, казав: «Де шкільна справа в занепаді, винний у цьому вчитель; де вона добре поставлена, там вона цим зобов’язана вчителеві» .

18 молодих педагогів з усіх шкіл міста взяли участь у практичному семінарі. З вступним привітальним словом звернувся до молодих колег директор ЗОШ І-ІІІ ст. №4 Михайло Бігун. Михайло Йосипович поділився родзинками свого педагогічного досвіду, надав поради, які безперечно стануть у нагоді молодим вчителям.

Практичний психолог школи Киринюк Л. А. провела анкетування серед учасників семінару з метою визначення їхнього розуміння сучасного освітнього процесу та ролі учителя у ньому.

Досвідчені вчителі ЗОШ І-ІІІ ст. №4 запросили молодих колег до себе н уроки. Було показано роботу з учнями 1-А класу на уроці навчання грамоти (вчитель Бобошко С. І.), 2-А класу на уроці англійської мови (вчитель Марчук О. Т.), 5-А класу на уроці історії України (вчитель Заржицька О. В.), 5-Б класу на уроці української мови (вчитель Рахманова Л. М.), 4-А класу на уроці літературного читання (вчитель Юркова Л. М.), 6-Б класу на уроці англійської мови (вчитель Шевченко О. Ю.), 9-А класу на уроці історії України (вчитель Миронюк Л. О.). Усі уроки відповідали вимогам до сучасного уроку та реалізовували принципи національно-патріотичного виховання.

Під час практичного заняття заступник директора школи Шевченко О. Ю. розкрила питання практичного застосування теоретичних засад планування уроку та здійснення національно-патріотичного виховання на уроці, організувала для учасників інтерактивні вправи, які дали можливість молодим вчителям потренуватися у визначенні цілей уроку з урахуванням вимог для розвитку критичного мислення та положень таксономії Блума.

На етапі рефлексії усі учасники засідання Школи педагогічної адаптації поділилися своїми враженнями та окреслили план дій на майбутнє з урахуванням отриманих нових знань та вмінь. Усі зізналися, що з нетерпінням чекатимуть наступного засідання Школи.

Фото заходу

Кiлькiсть переглядiв: 148

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.